خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف خودرو حامل ۲ تن مرغ فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۲۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
توقیف ۲ تن مرغ فاقد مجوز بهداشتی در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با اشرافیت اطلاعاتی، ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی انتظامی شهرستان بهار، حین کنترل محور‌های مواصلاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه خودرو کامیونت مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ تن مرغ غیر بهداشتی که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و در بررسی‌ها مشخص شد، راننده خودرو هیچگونه مدراک و مجوز قانونی برای انتقال این محموله ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با تقدیر و تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس، گفت: حمل و توزیع این گونه محموله‌ها باید با مجوز قانونی و خودرو‌های مخصوص انجام شود و نیروی انتظامی با هرگونه اخلال در سلامت غذایی شهروندان با جدیت برخورد می‌کند.

*کشف ۱۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بهار

وی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد محموله سیگار قاچاق در محور‌های مواصلاتی شهرستان بهار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

نوری افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگرد‌های پلیسی، خودرو پژو ۴۰۵ حامل سیگار قاچاق شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن، ۱۹۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق که فاقد مدارک گمرکی بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این تعداد سیگار را یک میلیارد و ۵۰۰  میلیون ریال برآورد کردند، افزود: یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند و انتظار می‌رود که شهروندان عزیز نیز در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*دستگیری ۱۰ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در بهار

وی گفت: در راستای مطالبات عمومی و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع‌آوری و دستگیری معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان بهار اجرا شد.

نوری افزود: در اجرای این طرح، ۱۰ معتاد و خرده فروش مواد مخدر از مناطق آسیب‌زا شهرستان جمع‌آوری و با هماهنگی مرجع قضایی برابر مقررات با آن‌ها برخورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان بهار اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۵  فقره سرقت شامل،  قطعات و لوازم خودرو و معابر عمومی کشف و ۳ سارق نیز دستگیر شدند.

نوری با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت، بیان داشت: همکاران انتظامی در شهرستان ۷ نفر جلبی و سه معتاد و خرده فروش مواد مخدر را به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی دستگیر و دو دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.

وی در پایان با اشاره به این که متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات