خبرهای داغ:
در جلسه هیئت دولت مصوب شد؛

تعطیلی روزهای پنج شنبه ادارات و سازمان های دولتی تا پایان مرداد/ ساعت کاری ادارات به ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تعطیلی ادارات استان تهران در روزهای پنجشنبه برای صرفه‌جویی در مصرف برق گفت: ساعت کاری ادارات به ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۵۹۷۸
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، هیئت وزیران در جلسه امروز (چهارشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، اختیارات قانونی دولت در زمینه مدیریت برق را تا پایان دولت دوازدهم براساس اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به کمیسیونی مرکب از وزیران نیرو، کشور، صنعت، معدن و تجارت و نفت تفویض کرد.

با تصویب هیأت وزیران، با توجه به کمبود برق در هفته جاری و ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور از جمله بخش خانگی، ادارات و سازمان‌های دولتی در تهران و سراسر کشور تا پایان مرداد ماه، در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در مورد وضعیت کاری ادارات اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیات وزیران و کمبود برق و ضرورت تامین آن؛ ادارات و سازمان های دولتی در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

وی در ادامه در مورد ساعات کار ادارات استان تهران تاکید کرد: بر اساس اعلام هیات وزیران ساعت کاری از ۶.۳۰ تا ۱۳.۳۰ می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار