مرکز تجمیعی شماره ۲ واکسیناسیون شهرستان خاش راه اندازی شد.

خاش- مرکز تجمیعی شماره ۲ واکسیناسیون شهرستان خاش مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه پاسداران و بسیج جامعه پزشکی استان در خاش راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۲۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش، رضا کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز همراهی نیرو‌های سپاه و بسیج با کادر سلامت است که از پاییز سال گذشته شروع شد و تاکنون با قوت ادامه دارد.

کرد عنوان کرد: گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با اولویت واکسیناسیون عمومی کرونا به ترتیب گروه‌های هدف یکی از برنامه‌های مشترک حوزه بهداشت و درمان و بسیج است و این مرکز دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در حوزه شهرستان خاش می‌باشد.

وی در ادامه افزود:خوشبختانه همزمان با افتتاح این مرکز با استقبال خوب جمعیت بالای ۶۰ سال نیز مواجه شدیم و صد البته که اقناع سازی و ترغیب و همیاری سپاه پاسداران و نیرو‌های بسیجی در مشارکت عمومی از طریق برپایی نشست‌های میدانی و محلات شهرستان بسیار تاثیر گذار بوده است

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:امیدواریم بتوانیم ضمن رعایت پروتکل‌های واکسیناسیون، هرچه سریع‌تر واکسن کرونا را به افراد واجد شرایط تزریق کنیم ودر حال حاضر واکسیناسیون کرونای افراد بالای ۶۰ سال بر اساس دستورالعمل سند ملی واکسیناسیون در حال انجام است و افراد واجد شرایط می‌توانند به صورت حضوری با همراه داشتن کارت ملی به نزدیکترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در این راه اندازی مرکز واکسیناسیون عنوان کرد:از آغاز اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به ویژه طبق دستورالعمل گام پنجم این طرح پر برکت، نیرو‌های سپاه و بسیج از تمام امکانات و ظرفیت‌های خود در مسیر مدیریت بیماری کرونا و راه‌اندازی مرکز تجمیعی مزین به نام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی استفاده نموده است.

علی ثمره حسینی اظهار کرد:با توجه به ظرفیت‌های موجود، بسیج طی فراخوانی از بهیاران و نیرو‌های داوطلب بسیجی به ویژه بسیج خواهران نیز جهت فعالیت در این پایگاه تجمیعی واکسیناسیون دعوت به عمل آورده است.

علی ثمره حسینی بیان داشت ارتباط مستمر و نشست‌های متعدد با کارشناسان و مدیران حوزه بهداشت و درمان شهرستان جهت بررسی آخرین وضعیت موجود و هرگونه همکاری لازم به ویژه در راستای ترغیب و مشارکت عمومی در جهت رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی و همچنین حضور میدانی در پایگاه‌های بسیج محلات به همراه مدیران حوزه بهداشت و درمان در کنار سایر اقدامات نظارتی و حمایتی بسیج در حال انجام است.

وی تصریح کرد:واکسیناسیون کرونا در کنار استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم تنها نسخه نجات بخش ما در عبور از وضعیت سخت کرونایی استان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار