خبرهای داغ:
مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور تأکید کرد
همدان-مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور بر نگاه تخصصی به مباحث بهداشت و درمان در زندان‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۹۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

لزوم نگاه تخصصی به مباحث بهداشت و درمان در زندان‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدمحسن دیانی در بازدید از زندان مرکزی همدان ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: باید به مباحث بهداشت و درمان در زندان‌ها نگاه تخصصی صورت پذیرد.

وی ضمن تشکر از اقدامات صورت پذیرفته در استان عنوان کرد: هدف از این بازدید عرض خداقوت به همکاران و بیان نکات و دیدگاه‌های مغفول مانده است.

مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور با اشاره به پیگیری مواردی از قبیل یکسان‌سازی حقوق و دستمزد و قراردادهای بهداشت و درمان در سطح زندان‌های کشور، اخذ مجوزهای لازم برای مراکز روانشناختی، ترک اعتیاد، مراکز درمانی و اجرای بیمه درمان اعتیاد، تدوین و ابلاغ شرح وظایف پرسنلی تأکید کرد: این موضوعات باید در بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان به ویژه پرسنل شاغل با دیدگاه تخصصی صورت پذیرد.

ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان همدان نیز از حسن نیت و دیدگاه‌های کارشناسانه هیأت اعزامی تشکر  کرد و گزارشی از اقدامات حوزه بهداشت و درمان در بخش‌های مختلف ارائه کرد.

در ادامه کارشناسان اعزامی ارزیابی خود از استان را خوب و قابل قبول توصیف و از برخی اقدامات نظیر افتتاح خانه بهداشت کارگری ملایر، همکاری بسیار خوب و تعاملی که با دانشگاه علوم پزشکی، پزشکی قانونی سازمان نظام پزشکی و سایر دستگاه‌ها وجود دارد، حضور فعال و سرکشی مداوم و مستمر از اماکن، توجه به تغذیه زندانیان و انگیزه خوب پرسنل قدردانی و مواردی نیز برای ارتقاء سطح کیفی خدمات عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات