خبرهای داغ:
با حضور معاون مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور؛

خانه بهداشت کارگری زندان ملایر افتتاح شد

همدان- خانه بهداشت کارگری زندان ملایر با حضور معاون مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان های کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۹۷
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

خانه بهداشت کارگری زندان ملایر افتتاح شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، خانه بهداشت کارگری زندان ملایر با حضور سلیمانی معاون بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور افتتاح شد.

در این مراسم جلالی مسئول بهداشت حرفه‌ای سازمان زندان‌های کشور، رئیسی کارشناس و مسئول مشاوره روانشناختی  سازمان، مهدی موالات رئیس بهداشت و درمان اداره کل،  امیری مسئول بهداشت حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی همدان و محمد بیات رئیس زندان ملایر به همراه مجموعه بهداشتی و مشاوره  زندان ملایر حضور داشتند.

خانه بهداشت کارگری با هدف ارتقای سطح سلامت شاغلین زندان و حل مشکلات و مسائل ایمنی و بهداشتی موجود در واحدهای اشتغال زندان ملایر و سالم‌سازی محیط کار زندانیان راه‌اندازی شده است که این بخش با سنجش و ارزیابی کارگاه‌های حرفه‌آموزی و رعایت بهداشت حرفه‌ای در کار از آسیب‌های احتمالی پیشگیری می‌کند.

در پایان هیئت مورد نظر به منظور بررسی و نحوه ارائه خدمات بهداشت حرفه‌ای در زندان ملایر از تمام اندرزگاه‌های زندان، کارگاه منبت کاری، سبدبافی، خیاطی، کلینک مثلثی، آشپزخانه زندان و کارگاه تولیدی وابسته به بنگاه تعاون در شهرک صنعتی شوشاب بازدید به عمل آوردند و از نحوه مدیریت، فرآیند حاکم و خروجی مثبت مجموعه زندان ملایر رضایت داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات