خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری:

دولت جدید شتاب بیشتری در تحقق شعار سال داشته باشد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت جدید شتاب بیشتری در تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۴۸
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

حجت السلام و المسلمین عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به حضور مردم در انتخابات و قدر دانی از حماسه ای که آفریدند گفت: تحقق واقعی شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از مهمترین انتظاراتی است که از دولت جدید آقای رئیسی وجود دارد.

وی افزود: چراکه عمده مشکل اصلی کشور در حال حاضر بحران اقتصادی است و این مشکل نیز تنها با تلاش مضاعف در راستای تحقق شعار سال امکان پذیر می باشد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: البته یقینا اقداماتی تاکنون در این راستا صورت گرفته اما از دولت جدید آقای رئیسی انتظار می رود تا کاستی های خدمت رسانی در این زمینه را سریعتر برطرف نماید.

وی گفت: با توجه به اینکه اساس انقلاب اسلامی ایران حضور مردم در تمامی صحنه های مهم نظام است، از این رو می طلبد مدیران و وزرایی پای کار آیند که قدر این مردم را بدانند، مسولیت پذیر بوده و به فکر حل مشکلات مردم باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ایده های نو، تفکر و مدیریت جهادی را لازمه فرهنگ مدیریتی کشور برشمرد و افزود: ما امروز نیروهای جوان و متخصص بسیاری در کشور داریم که اگر با این مولفه ها مدیریت و هدایت شوند قطعا به پیشرفت های مطلوبی در کشور خواهیم رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار