خبرهای داغ:

کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی نقشی موثر در حمایت از تولید داخلی دارند

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: بسیج با تمام توان از ایجاد و توسعه کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کند.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۹۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته عفاف و حجاب جواد عبداللهی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه از کارگاه های حوله بافی پایگاه های بسیج خواهران حضرت آسیه (س) و حضرت زینب (س) بازدید کرد و به بانوان کارآفرین خداقوت گفت.

 جواد عبداللهی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیج با تمام توان از ایجاد و توسعه کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کند.

وی افزود: این کارگاه‌ها در راستای حمایت از تولید و رونق اشتغال، به همت بسیج سازندگی و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران در سطح شهرستان سرخه ایجاد و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی بانوان بسیجی و عموم مردم روبرو شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با تفکر بسیجی و عمل جهادی شکل گرفت و در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و علمی با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان مومن، متخصص و انقلابی خوش درخشید و گام‌های بزرگ و کم‌نظیری را برداشته است.

عبداللهی بیان داشت: جهادگران بسیج سازندگی همچنین در عرصه اقتصاد مقاومتی طبق فرامین رهبر معظم انقلاب، وارد عرصه تولید و اشتغالزایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به زانو درآوردن ملت ایران به راه انداخته‌اند، جانانه مقابله کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: کارگاه های حوله بافی به همت بسیجیان پرتلاش ما در پایگاه های بسیج ایجاد شد و بانوان با حضور در این کارگاه ها اقدام به بافت محصولات دست باف و سنتی سرخه از جمله حوله دست و صورت، حوله حمام، روفرشی، حوله های آشپزخانه، رومیزی، پادری و محصلات دیگر کرده اند.

برپایی این کارگاه در کنار سرگرمی با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) نقش بسیار مهمی را در حمایت از تولیدات داخلی و رونق اقتصاد مقاومتی ایفا می کند. همچنین در کنار آن بانوان می توانند به سبد خانواده نیز کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار