تجلیل ازمدافعان سلامت محجبه شهرستان بندرخمیر

همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با حضورفرمانده حوزه بسیج ریحانه النبی(ص) بندرخمیر از مدافعان سلامت محجبه،بانوان کارمندنمونه خواهران بسیجی وزنان سرپرست کارآفرین محجبه شهرستان قدردانی وتجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۷۳۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج بندر خمیر ،مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بندرخمیردراین دیدار ،مهم ترین راه ترویج فرهنگ حجاب در جامعه، ایجاد و تقویت حیا و عفاف در جوانان دانست و افزود: عفاف و حجاب زن، موضوعی است که دشمنان اسلام با تبلیغات کاذب فراوان در رسانه‌ها و فضای مجازی، مصونیت آن را با محدودیت وی اشتباه گرفته‌اند.

خواهر پاسدارشهدادنژاد خطاب به بانوان محجبه با بیان اینکه چادر و حجاب شما به عنوان مدال افتخار و ابزار پیروزی اسلحه برنده‌ای در مقابل دشمن برای شماست تصریح کرد: بانوانی که ضمن علم اندوزی و جایگاه اجتماعی خود ، فاطمه و زینب گونه بابهترین حجاب که نمود آن چادر است در جامعه حاضر می شوند قطعا حجاب آنان نشان از این است که در برابر جنگ نرم و هجمه‌های دشمن غالب و پیروز شده اند.
وی از فضاسازی‌های شهری، برگزاری مسابقه طراحی پوستر و موشن گرافی در فضای مجازی با موضوع عفاف و حجاب و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در شهر و روستا‌های شهرستان بندرخمیر در هفته عفاف و حجاب خبر داد و اضافه کرد : برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی با موضوع تحکیم بنیان خانواده واهدای بسته های عفاف و حجاب،و اعزام گروه‌های جهادی و مشاوره‌ای از بانوان به شهر و روستا‌های شهرستان از دیگر برنامه‌ها پیش بینی شده در این ایام است.

یادآور می شود به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵، ۱۹تا ۲۵ تیرماه به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار