خبرهای داغ:

خانواده شهدا بر حجاب و عفاف در جامعه تاکید دارند/مسئولین توجه کنند

شاهرود_استاد حوزه علمیه قم گفت: امام جواد (ع) مسیر ظهور را هموار کرد و دشمنان تلاش دارند با کمرنگ کردن سبک زندگی اهل بیت (ع) به اهداف شوم خود برسند.
کد خبر: ۹۳۵۶۷۹۱
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
خانواده شهدا بر حجاب و عفاف در جامعه تاکید دارند/مسئولین توجه کنندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام مصطفی شریعتمدار در یادواره سرداران و ۴۸ شهید مسجد جوادالائمه (ع) در فضای باز خیابان خرمشهر شاهرود با بیان اینکه یکی از مظلوم‌ترین امامان ما امام جواد الائمه (ع) است، اظهار کرد: حتی از نزدیکترین افراد به امام جواد (ع) توهین می‌شد.
استاد حوزه علمیه قم گفت: دشمن تلاش داشت امامان در بین مردم جایگاه نداشته باشند و احترام به اهل بیت (ع) از بین رفتند و امروز هم دشمن تلاشش همین است.
وی تاکید کرد: دشمن تلاش دارد نام ائمه کمرنگ شود، چون سبک زندگی اهل بیت (ع) کمرنگ می‌شود و ارزش در جامعه عوض می‌شود و دشمن به خواسته خود می‌رسد و زحمت علما باعث شد که ما امروز راحت باشیم و خفقان دوران اهل بیت (ع) را درک نکنیم.
شریعتمدار با اشاره به اینکه ارتباط امام جواد (ع) با مردم از طریق نامه بود و جواد الائمه (ع) جاده صاف کن امام زمان (عج) بود و مسیر را برای حضرت هموار نمود.
وی ادامه داد: امام رضا در حدیثی می‌فرماید «در اسلام با برکت‌تر از امام جواد (ع) وجود ندارد.»
استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: اولین کار امام جواد (ع) که مسیر را هموار کرد برای امام عصر (عج)، مردم کسی را ندیدند که در سن کم امام شود و امام جواد (ع) در هفت سالگی امام شدند و حضرت بین مردم جاانداخت سن ملاک نیست.
وی با بیان اینکه یاران امام جواد (ع) و امام زمان (عج) کمک کار حضرات بودند، افزود: امروز ببینیم ما یار امام زمان (عج) هستیم و جامعه را برای این حضور آماده کردیم.
شریعتمدار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهدا، گفت: شهدا در اعتلای نظام قدم بزرگی برداشتند و ما به شهدا مدیونیم و نسبت به شهدا و خانواده شهدا مسئولیت داریم.
وی افزود: امروز دل خانواده شهدا از جامعه خون است بویژه در بحث حجاب و مسئولین ما در برابر حجاب موضع می‌گیرند و در مناظره‌ها نیز شاهد بودیم و چرا به اینجا رسیدیم؟!
استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: ما مسئولیم در برابر شهدا از بی عفتی‌ها و چطور جواب خون شهدا را بدهیم.
این مراسم به همت پایگاه های امام جواد (ع) و شهید بازوی و حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و هیأت امنا و امام جماعت مسجد امام جواد (ع) شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها