خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

همه باید در توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب پیش قدم باشند

اسدآباد-جانشین فرمانده سپاه اسدآباد گفت: امروز همه به ویژه بسیجیان به عنوان یک تکلیف و وظیفه دینی و شرعی باید در توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب پیش قدم باشند.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۱۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱

همه باید در توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب پیش قدم باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ اسماعیل ششیکانی در ستاد بزرگداشت هفته عفاف و حجاب شهرستان اسدآباد اظهار داشت: خداوند متعال در آیات زیادی از قرآن کریم به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرده و احادیث و روایات زیادی از معصومین (ع) در این خصوص وارد شده است.

وی با بیان اینکه از ضروریات و واجبات دین مبین اسلام موضوع حجاب و پوشش اسلامی است، گفت: علما و بزرگان دین مطالب و کتب بسیاری در خصوص این ارزش الهی تالیف کرده‌اند  که نشان از اهمیت و جایگاه ویژه این موضوع در اسلام است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: یکی از پیام‌های مهم و اساسی شهدا که در وصیت‌های خود بر آن تاکید داشتند این است که «خواهران من دشمن قبل از هر چیز، از سیاهی چادر تو می‌ترسد تا سرخی خون من».

وی ادامه داد: یکی از هدف‌های اصلی  دشمنان در جنگ نرم که علیه جوانان ما به راه انداخته‌اند ترویج فرهنگ بی‌حجابی و بی بند و باری در جامعه است و این وظیفه ما را سنگین می‌کند.

ششیکانی اظهار داشت: امروز زنان محجبه و مردان عفیف و مقید به حجاب اسلامی به عنوان مدافعان دین در جامعه محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه به ویژه بسیجیان به عنوان یک تکلیف و وظیفه دینی و شرعی باید در توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب پیش قدم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات