فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج مطرح کرد

ساخت ۱۲۴ واحد مسکن محرومان در بهشهر

ساری-فرمانده سپاه کربلا از ساخت ۱۲۴ واحد مسکن محرومین در بهشهر خبرداد و گفت: ۴ واحد از این تعداد امروز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۵۶۹۷۵
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آئین افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به همت سپاه شهرستان بهشهر، با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در مرکز این شهرستان برگزار شد.

سردار مسلمی در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار بسیج در بهشهر، با اشاره به توافق نامه بین سپاه و کمیته امداد، از ساخت یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان در سال ۱۴۰۰ خبر داد وگفت: در شهرستان بهشهر از مجموعه ۱۲۴ واحد مسکن محرومان،   ۴ واحد امروز افتتاح شد که مابقی واحد‌های مسکونی به تدریح در حال ساخت و افتتاح هستند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا ۵۷۰ میلیون تومان هزینه ساخت این چهار واحد مسکونی شد که توسط خیرین، گروه‌های جهادی و اعتبارات بهزیستی و کمیته امداد تامین شد.

سردار مسلمی در ادامه با تصریح بر اینکه تامین واحد مسکونی برای محرومین یکی از وظایفی است که بر عهده ما نهاده شده است خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در زمینه ساخت خانه محروم دغدغه کوچکی از مردم را برطرف و خدمتگزار لایقی برای مردم استان باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار