خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری یادواره شهید «علیرضا حاجی‌بابایی»، شهید شاخص استان همدان، ۲۴ تیر ماه با حضور «قالیباف»، رئیس مجلس شورای اسلامی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۷۰۱۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

یادواره شهید «حاجی‌بابایی»، شهید شاخص استان همدان برگزار می‌شودسردار مظاهر مجیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مراسم گرامیداشت شهید شاخص استان در سال ۱۴۰۰، سردار شهید «علیرضا حاجی بابایی» روز پنجشنبه ۲۴ تیر ماه در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ساعت ۱۸:۳۰ در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده تصریح کرد: از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم سخنرانی و رونمایی از کتاب «قرارگاه عبور» به قلم محسن صیفی‌کار است.

وی با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: شهدا از جان خود گذشتند تا راه گم نشود و وظیفه امروز ما حرکت در امتداد مسیر شهدا است.

سردار مجیدی با بیان اینکه ما باید قدردان شهدا و خانواده شهدا باشیم، گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ازخودگذشتگی، ایثارگری، مجاهدت‌ها و شهادت‌طلبی شهدا است که جان خود را برای عزت و اقتدار انقلاب و نظام تقدیم کردند.

گفتنی است؛ شهید «علیرضا حاجی‌بابایی» در پانزدهم فروردین سال ۱۳۳۵ در خانواده‌ای متعهد و پرتلاش در شهر مریانج از توابع استان همدان به دنیا آمد و سرانجام در ۲۳ رمضان ۱۳۶۱ (۲۴ تیرماه ۱۳۶۱) با سمت مسئول محور عملیاتی سرپل ذهاب با قلبی آکنده از عشق به شهادت و حضور در کنار دیگر یاران شهیدش مقارن با شب‌های قدر و ایام شهادت سرور مظلومان عالم حضرت امیرالمومنین علی (ع) و در جریان عملیات رمضان در منطقه جنوب شرق بصره مورد اصابت گلوله‌های پدافند ضد هوایی قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات