خبرهای داغ:

تجلیل از فعالین مجازی بسیج در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_به همت معاونت فرهنگی هنری و فضای مجازی سپاه شاهرود از مسئولین و فعالین فضای مجازی حوزه‌های و اقشار بسیج تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۵۰
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه برگزار شد، با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود از مسئولین و فعالین فضای مجازی حوزه‌ها و اقشار بسیج با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
سرهنگ محمد جلیلی معاونت فرهنگی هنری سپاه شاهرود در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات جهادی بسیجیان در فضای مجازی بویژه در حماسه حضور مردم در انتخابات این فعالیت‌ها را اثرگذار عنوان کرد و بر تداوم این تلاش‌ها تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه نیز در این نشست با تقدیر از همه فعالین و اثرگذاران بسیجی در حماسه حضور ملت ایزان در انتخابات بر تداوم اسن حضور در فضای مجازی به فرمود: ه رهبر انقلاب به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد تاکید کرد و گفت: باید رسانه‌های محله توسط پایگاه‌ها فعال باشد و روشنگری و بصیرت افزایی در کنار ارائه فعالیت‌های محله به جامعه منتقل شود و سواد رسانه‌ای با این رسانه‌ها فعال و فراگیر در جامعه بسط گسترش یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار