رعایت حجاب از خصوصیات حضرت زینب(س) است

به مناسبت هفته حجاب و عفاف و سالروز ولادت حضرت علی و حضرت فاطمه جشن ترنم عفاف با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین موسوی استاد حوزه و با حضور نوجوانان مومن و با ایمان شهر میامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۳۳۶
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در این برنامه  حجت الاسلام موسوی استاد حوزه با اشاره به رعایت پوشش اسلامی گفت: هنگامی که هر یک از اعضای خانواده در کشور نسبت به حجاب و پوشش کامل حساسیت نشان بدهند ، به مرور زمان نتایج آن را در جامعه مشاهده خواهیم کرد

وی با توجه به خصوصیات حضرت زینب (س) تصریح کرد: فرزندان این سرزمین با الگو گرفتن از کسانی چون حضرت زینب(س) که اسوه ای از آن زمان تا کنون بوده اند می توانند حیا، عفت و پاکدامنی را تقویت کرده و توشه اخروی در کارنامه اعمال خود ثبت کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود: خوشبختانه مردم شهر میامی با بهره‌گیری از سیره انبیاء الهی توانسته اند اخلاص بودن خود را در این زمینه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی تا حدودی نشان بدهند.

وی با اشاره به تاثیر شبکه‌های بیگانه بر ارزش های ذهبی مردم گفت: امروزه دشمنان اسلام با استفاده از فضای مجازی سعی دارند در سیستم اخلاقی و مذهبی کشور اختلال ایجاد کنند.

استاد حوزه در رابطه با ضرورت و اهمیت این موضوع اضافه کرد:حجاب و عفاف فقط مختص زنان نیست بلکه باید هم مرد و هم زن پوشش مناسب داشته باشند ، همچنین مردان باید با رعایت ضوابط و معیارهای پوشش، مرزهای حجاب مردانه را مراعات کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار