خبرهای داغ:
مسئول مجمع علوی بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
همدان-مسئول مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان همدان گفت: مجمع علوی بسیج دانش‌آموزی به عنوان هیئت اندیشه‌وز، از بازوان کمکی بسیج دانش‌آموزی سپاه است که در راستای ایده‌پردازی و رفع مشکلات دانش‌آموزان فعالیت دارد.
کد خبر: ۹۳۵۷۴۲۸
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

مجمع علوی هیئت اندیشه‌وز و از بازوان کمکی بسیج دانش‌آموزی استطاها بابایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مجمع علوی در بسیج دانش آموزی متشکل از نمایندگان فرماندهان واحدهای استان به عنوان یک هیئت اندیشه ورز از بازوان کمکی بسیج دانش آموزی سپاه است که در راستای ایده‌پردازی و رفع مشکلات دانش‌آموزان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه در این مجمع مشکلات دانش‌آموزان در سطح واحد مقاومت و یا شهرستان و استان احصا و بررسی می‌شود، گفت: یکی از مشکلاتی که در این مجمع بررسی شد مشکلات برنامه شاد در دوران کرونا و کمبودها و موانع بود که با راه‌حل‌ها به رده مربوطه ارائه داده شد.

مسئول مجمع علوی بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه از هر استان یک نفر به عنوان نماینده در مجمع ملی نخبگان دانش‌آموزی کشور عضو هستند، عنوان کرد: بنده به عنوان دبیری منطقه یک این کنگره که شامل استان‌های تهران، قم، البرز، مرکزی و همدان می‌شود منصوب شده‌ام.

وی با بیان اینکه این کنگره در سطح کشور تصمیم‌گیرنده است، گفت: مهمترین رویکرد در کنگره تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری، احیای بیانیه گام دوم انقلاب و پیگری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات