خبرهای داغ:
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند خبر داد

برپایی نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب در نهاوند

نهاوند -مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۷۹۳۸
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

برپایی نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب در نهاوندامیر بحیرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند از برپایی نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب خبر داد و اظهار داشت: تعداد ۵۰ پوستر و عکس در نمایشگاه عفاف و حجاب نهاوند به نمایش گذاشته ‌شده است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۲۱ تیرماه به مدت ۷ روز به مناسبت هفته حجاب و عفاف  در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی این اداره در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با اشاره اینکه آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه علاوه برعکس‌هایی در مورد عفاف و حجاب، سخنان ائمه اطهار، علما و بزرگان دینی نیز است، افزود: گفته‌های شخصیت‌های بزرگ تاریخ در سراسر جهان در  این خصوص و معضلات و مشکلات اجتماعی جوامع غربی و شرقی در زمینهٔ عدم رعایت عفت عمومی و حفظ حریم زنان از دیگر آثار این نمایشگاه است که در معرض دید قرارگرفته است .

وی هدف از برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف را ایجاد فضای مناسب فرهنگی در این شهرستان، فرهنگ‌سازی بیشتر درزمینهٔ شناساندن فرهنگ و حجاب اسلامی، معرفی، ترویج و اشاعه فرهنگ و اعتقاد دینی و اسلامی، و تبیین موضوع حجاب مصونیت است نه محدودیت بیان کرد.

بحیرایی گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در ایام برگزاری از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۸ به مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات