خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان:

مردم نگران تامین مرغ گرم نباشند

همدان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه مردم نگران تامین مرغ گرم نباشند، گفت: مرغ به اندازه کافی در استان هست و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
کد خبر: ۹۳۵۸۰۱۳
|
۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

مردم نگران تامین مرغ گرم نباشندداریوش جودکی در گفت و گو با خبربگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی کمبود مرغ و عدم همکاری کشتارگاه‌ها و مرغداری‌ها جلسه‌ای با حضور دادستان همدان، مدیرکل تعزیرات حکومتی، اداره اطلاعات، مدیرکل امور اقتصادی استانداری، روسای سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی، مالکین کشتارگاه‌ها و نماینده اتحادیه به میزبانی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه کشتارگاه‌ها، مرغداری‌ها و اتحادیه متعهد شدند نسبت به تامین مرغ و کشتار روزانه به اندازه سرانه مصرف استان اقدام کنند و به قیمت مصوب ۲۴هزار و۹۰۰ تومان به دست مصرف کننده در سطح استان برسانند و هر گونه قطعه‌بندی مرغ ممنوع اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه مردم نگران تامین مرغ گرم نباشند، عنوان کرد: مرغ به اندازه کافی در استان هست و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی ادامه داد: در راه خدمت به مردم عزیز و تامین مایحتاج ضروری حتی در روز تعطیل از هر گونه تلاشی فروگذار نداریم و خود را خدمتگزار مردم می‌دانیم و با هرگونه تخلف به شدت برخورد می‌کنیم.

جودکی ابراز داشت: پل ارتباطی ما تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل و تلفن گویای ۱۲۴سازمان صمت و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات