خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

جریمه ۱۳ میلیارد ریالی لاستیک خودرو در فامنین

همدان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۱۳ میلیارد ریالی لاستیک خودرو در شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۵۲۰۵
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
جریمه ۱۳ میلیارد ریالی لاستیک خودرو در فامنینداریوش جودکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: حسب شکایت چند نفر راننده کامیون به عنوان شاکی خصوصی، پیگیری واعلام گزارش اداره صمت فامنین مبنی بر مغایرت در موجودی انبار و موجودی سامانه جامع انبار‌ها کسر تعداد ۶۰۴ حلقه لاستیک وعرضه خارج از شبکه آن محرز و پرونده وی به تعزیرات حکومتی فامنین ارسال شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده نیز پس از جری تشریفات قانونی مشارالیه را علاوه بر الزام به عرضه کالا در شبکه رسمی به پرداخت مبلغ ۱۳ میلیارد و ۳۹۵ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۲۸۴ ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه متهم لاستیک‌های دولتی را که باید بین رانندگان توزیع می‌کرد به صورت آزاد و خارج از شبکه فروخته بود، گفت: پرونده موصوف هم اکنون در اجرای احکام این شهرستان در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: ضمن تشکر از مردم عزیز و فهیم بابت همکاری با ما، تقاضا داریم موارد تخلف را به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir. اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات