استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام در یاسوج

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال مسئولان و مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۱۰
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین معنوی گفت:انقلاب اسلامی ایران اعتبارش را مدیون خون شهداست و پاسداشت آرمان ها شهیدان وظیفه همه دولتمردان و مسئولان است. 

وی شهدا را اعتبار و حافظ نظام و انقلاب خواند و افزود؛ شهدا چراغ راه هستند و همه ما باید رهرو و ادامه دهنده راه راستین این ستارگان آسمانی و پیروان واقعی امام حسین علیه السلام باشیم،.

کلانتری گفت: حرکت در مسیر و آموزش در مکتب کربلایی شهدا رسالتی است که باید سینه به سینه و نسل به نسل تداوم یابد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت؛ این شهید والامقام ۳۵ ساله و پیکر مطهر ایشان در جزیره مجنون پیدا شده است.

سرهنگ پاسدار امیرعباس آسمند افزود: پس از استقبال باشکوه از پیکر شهید در فرودگاه یاسوج ، امروز عصر نیز تشییع خودرویی از بلوار امام تا میدان شهدای نیروی انتظامی و مرکز شهر یاسوج انجام شد.

وی بیان کرد؛ سپس پیکر مطهر شهید گمنام به حوزه علمیه برادران یاسوج منتقل شد و امشب نیز ساعت ۲۱ مراسم شبی با شهدا با رعایت اصول بهداشتی در یادمان شهدای گمنام یاسوج برگزار خواهد شد.

سرهنگ آسمند گفت؛  بعد از این مراسم نیز پیکر شهید گمنام به کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد منتقل می شود و فردا نیز در مراسم گرامیداشت شهدای مقابله با گروه پژاک که در تیپ ۴۸ فتح برگزار خواهد شد مورد استقبال قرار می گیرد. 

وی ابراز داشت؛  پیکر این شهید والامقام ساعت ۹ صبح فردا ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در محوطه صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده می شود. 

 

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات