خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار خبر داد

اجرای رزمایش مواسات و همدلی در روستای آبرومند

بهار-مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار از اجرای رزمایش مواسات و همدلی به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در روستای آبرومند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۴۰۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

اجرای رزمایش مواسات و همدلی در روستای آبرومندکبری بهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: همزمان با هفته عفاف و حجاب برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح پایگاه شهیده موسوی برگزار شد.

وی با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف نیازمند فرهنگ سازی و آموزش است، گفت: هفته عفاف و حجاب فرصتی است برای ترویج این فرهنگ غنی و آگاهی بخشی در این حوزه که نه تنها بانوان بلکه برادران نیز باید اصول مربوط به عفت را رعایت کنند.

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار عنوان کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب، کرسی آزاداندیشی و رفع شبهات در مورد لزوم رعایت حجاب، اردوهای تفریحی و فرهنگی، مسابقات قرآنی، فرهنگی، ورزشی تقدیر از کودکان محجبه روستا از بود.

وی افزود: برگزاری مراسم سه شنبه‌های مهدوی و کلاس مهدی‌شناسی به رسم سه‌شنبه های هر هفته با حضور مهدی یاوران روستای آبرومند برگزار شد و در روز جمعه نیز اعضای حلقات شجره طیبه صالحین پایگاه سرگروهان، متربیان در میقات صالحین و نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت کردند.

بهرامی ابراز داشت: جمع‌آوری کمک‌های خیرین و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای رزمایش مواسات و همدلی و کمک به نیازمندان به مناسبت هفته عفاف و حجاب نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات