خبرهای داغ:
نهاوند- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از نظارت و بازرسی اداره دامپزشکی نهاوند بر ذبح دام در روز عید قربان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۷۳
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲

نظارت و بازرسی دامپزشکی نهاوند بر ذبح دام در روز عید قرباندکتر میثم قیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: با توجه به شرایط حاد کرونا حاکم بر فضای سلامت جامعه و کنترل بیماری‌های مشترک انسان و دام و همچنین حجم قابل ملاحظه ذبح دام در عید قربان، اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند با تشکیل سه اکیپ ثابت و سیار نظارتی و بازرسی در شهرستان را انجام می‌دهد.

وی افزود: دو نفر دامپزشک، ۶ نفر بازرس بهداشت گوشت و یک ناظر شرعی این اکیپ‌ها را همراهی و نظارت بهداشتی بر روند ورود و کشتار دام در سطح شهرستان را بر عهده خواهند داشت.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند ابراز داشت: با توجه به حضور کارشناسان دامپزشکی در میدان دام و کشتارگاه، مردم برای تامین و ذبح دام مورد نیاز عید قربان به مراکز مجاز تحت نظر دامپزشکی مراجعه کنند و حتی المقدور دام‌های قربانی خود را در کشتارگاه کشتار کرده و از خدمات رایگان بازرسی بهداشتی و شرعی بازرسان دامپزشکی بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: همچنین شهروندان نهاوندی می‌توانند برای نظارت شرعی و بهداشتی با شماره ۱۵۱۲ تماس حاصل کرده و از خدمات رایگان اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات