خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به اعضای قرارگاه نهضت خدمت رسانی:
آیت الله عبادی با بیان اینکه توسعه کمک های مومنانه در ایام و مناسبت های خاص بایستی به صورت ویژه صورت گیرد؛ اظهار کرد: خدمتگزاری به مردم دارای برکات زیادی است که با اعداد و ارقام قابل ارائه نیست.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۱۲
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با اعضای قرارگاه نهضت خدمت رسانی خراسان جنوبی، ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر (علیه السلام) و شهادت مسلم بن عقیل (ع) و تسلیت سالگرد شهادت شهدای منا، گفت: در مسئله گزارش دادن اعداد و ارقام محدودیت دارد، اما در کار‌های خیر، الهی و انسانی اعداد و ارقام چیزی نیست که روی صفحه‌ای نوشته شود یا در جلسه‌ای گزارش داده شود، چون آن نامحدود است و نمی‌توان برای آن حد و حدود مشخص کرد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: خدا کاملا می‌شنود و می‌داند که بندگانش چه می‌کنند و چه می‌گویند، به کاری که به صورت خدایی توسط شما انجام می‌شود اجر نامحدود عنایت می‌شود، اما این کار‌های خیر آثار وضعی هم دارد.

وی افزود: در این تحریم‌های غیرقانونی ظالمانه تحمیلی؛ دشمن توطئه‌هایی تدارک دیده بود، آیه یاس می‌خواند و فشار حداکثری را علیه ملت ما تحمیل کردند علاوه بر این‌ها ویروس کرونا هم شیوع پیدا کرد و خیلی از جایگاه‌هایی که می‌شد با مردم حرف زد تعطیل شد، دشمن خواب و خیال‌هایی در سر داشت، دشمنان هر روز برای شورش‌های خیابانی پیام‌ها و فراخوان‌هایی صادر می‌کردند و سعی در آشوب و نابسامانی در داخل کشور بودند، اما خود آن‌ها افتضاح به بار اوردند که انتخابات فرانسه با درصد مشارکت خیلی پایین نمونه بارز مفتضح شدن آن‌ها است.

وی ادمه داد: با وجود تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن خدای متعال برکت داد و تاییدات الهی شامل ما شد، انتخابات پرشور در جمهوری اسلامی و سوریه دشمن را مایوس کرد و به خاک سیاه نشاند، نیروی مقاومت فلسطین نیز که او را ضعیف می‌شمردند ظرف ۱۲ روز رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را شکست داد.

آیت الله عبادی، بیان داشت: کاری که شما انجام دادید در قالب گزارش و آمار قابل ارائه واقعی نیست، اما کار شما دارای برکات زیادی بود، شما هم در جبهه بهداشت و درمان پیروز شدید، هم در صحنه سیاسی پیروز شدید و آن‌ها شکست خوردند و هم در محاصرات اقتصادی که آن‌ها انجام دادند خدا به همین نوع کار‌های خدایی و خدمات انسانی شما برکت داد و آنچه دشمنان تصور می‌کردند برعکس شد.

وی افزود: شما چه در سال ۱۴۰۰ و چه سال‌های قبل کار را به اینجا رساندید و الحمدلله مردم ما سرفراز شدند، روز انتخابات خبرنگار‌هایی از سراسر جهان آمدند و دنبال یک چیز‌هایی بودند که انتخابات و استقبال مردم را کم و ناچیز نشان دهند، اما بعد ناچار شدند اعتراف کنند که انتخابات ۱۴۰۰ یک حماسه بود که ایران را سرفراز کرد.

امام جمعه بیرجند در پایان، ابراز داشت: در حال حاضر به برکت اهل بیت (علیه السلام) شما در آستانه عید قربان هستید که در موضوع کمک‌های مومنانه حالت ویژه‌ای دارد دارد بعد از آن نیز عید غدیر و پیشوایی امیرالمومنین علی (علیه السلام) است که دوست و دشمن نسبت امام علی (علیه السلام) ارادات خاصی دارند، حتی دشمنان نمی‌توانند بزرگی و ویژگی‌های حضرت علی (علیه السلام) انکار کنند، اما نتوانستند، وقتی بعد از شهادت حضرت علی (علیه السلام) صحابی حضرت اوصاف ایشان را برای معاویه گفت، معاویه بسیار گریست.

وی ادامه داد: بعد از این ایام و اعیاد نیز ایام محرم است که مردم بیش از همه در صحنه هستند، خدا به این مردم خیر دهد که همه خیر‌ها از این مردم سرچشمه می‌گیرد و به خود مردم بر می‌گردد، بنده و شما باید افتخار کنیم که خدمتگزار این مردم هستیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها