گشت رضویون بسیج با هدف ایجاد امنیت در سطح محلات و خیابان های سرخه و روستاهای آن برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۵۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت رضویون پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و ایستگاه ایست و بازرسی پایگاه ولیعصر (عج) روستای اروانه به همت بسیجیان این پایگاه برگزار شد.

گفتنی است مسئول عملیات حوزه مقاومت بسیج موسی بن جعفر(ع) از ابتدا تا انتها گشت بسجیان را همراهی کرد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این گشت زنی اظهار کرد: با اشاره به نقش گشت‌های رضویون در ایجاد رفاه، امنیت و آسایش مردم اظهار داشت: تعامل بین نیروی انتظامی و سپاه سبب افزایش خدمت به مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی فعال در گشت‌های رضویون شب‌ها اقدام به گشت زنی و حفظ امنیت محله‌ها می‌کنند از آنها به عنوان چشمان بیدار برای ارتقای امنیت یاد کرد و افزود: مردم باید از خدمات و زحمات آنان آگاه و حمایت‌های لازم را به عمل آوردند. 

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) کاهش آسیب‌های اجتماعی را از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای طرح گشت رضویون در محلات دانست و عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گشت‌های امنیت محله محور نتایج مثبتی را داشته است و مردم شاهد افزایش آرامش و امنیت در جامعه هستند.

جلال خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح نیز، جوانان و بسیجیان آمادگی خود را در پذیرش مسئولیت های بزرگ به منصه ظهور می گذارند و با استقبال بسیار زیادی در برنامه ها مشارکت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها