کنگره شهدای ۳۵۳۵ شهید زنجان گامی موثر در راستای معرفی شهدا است

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: کنگره شهدای ۳۵۳۵ شهید زنجان گامی موثر در راستای معرفی شهدا است.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۸۵
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت محمدی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، با اشاره به اینکه شهدا متعلق به همه ملت ایران هستند و ما در برابر آن‌ها مسئول هستیم، یادآور شد: شهدا متعلق به هیچ جناح و قشر خاصی نیستند، لذا در راستای برگزاری باشکوه کنگره همه باید اهتمام لازم را داشته باشند.
 
کنگره شهدای ۳۵۳۵ شهید زنجان گامی موثر در راستای معرفی شهدا است

فرماندار خرم‌دره با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی علی‌رغم همه ضرر و زیان‌هایی که برای کشورمان داشت ارمغان‌آور آثار ارزشمند بسیاری نیز بود، تصریح کرد: از مهم‌ترین دستاورد‌های این جنگ می‌توان به بیمه شدن چندین و چند ساله انقلاب در برابر دشمنان اشاره کرد، زیرا رزمندگان با از جان گذشتگی خود ثابت کردند که فشار‌های دشمنان هیچ تاثیری در اراده و عزم ملت ایران در پاسداری از انقلاب ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه خرم‌دره ۱۲۰ شهید گلگون کفن را در راه انقلاب تقدیم کرده است، متذکر شد: شهرستان پتانسیل بسیاری برای معرفی شهدا دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره‌گیری شود.

وی با بیان اینکه با مطالعه تاریخ در خواهیم یافت که در هر جنگی یک قسمت از کشور ما مانند گوشت قربانی تکه تکه و تقسیم شده است، افزود: این امر در حالی است که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با همه توان ایستاده و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان نصیب دشمنان شود.

فرماندار خرمدره با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری کنگره ۳۵۳۵ علاوه بر گرامی‌داشت یاد شهدا معرفی شهدا است، تاکید کرد: زنجان شهدای تاثیرگذار بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است که بیشتر آن‌ها علی‌رغم تاثیرگذاری و دلاوری که داشتند، ناشناخته هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در بحث برگزاری این کنگره نباید از شهدای روستایی غافل شد، خاطرنشان کرد: در بحث روستا‌ها نیز باید از بضاعت دهیاری‌ها در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره استفاده شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار