در راستای پویش نذر گوشت:

800 کیلو گوشت در نیکشهر توزیع شد

نیکشهر/ آیین قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم میان نیازمندان در روز عید قربان به همت گروه‌های جهادی در قالب پویش نذرگوشت در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه در بخش بنت در شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۹۴
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که کرونا تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما را تحت تاثیر خودش قرار داده است و ۲ سال است که با رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های ملی و مذهبی را اجرا کرده ایم، گفت:با وجود همه تاثیرات کرونا بر سیک زندگی و روند برگزاری متاسبات و اعیاد هر رویدای به فراخور اهمیتش در سایه کرونا تغییراتی داشته است، قربان تغییر و نوع برگزاریش را برای ما متفاوت کرد.
 
سرهنگ پاسدار حسین فروغی افزود: آیین قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم میان نیازمندان در روز عید قربان به همت گروه‌های جهادی در قالب پویش نذرگوشت در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه در بخش بنت در شهرستان نیکشهر برگزار شد.
 
وی با اشاره به این مطلب که  بسیج در همه عرصه با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب گام برداشته و حرکت خواهد کرد، افزود:  در راستای تداوم رزمایش مواسات و همدلی و ارائه خدمت بی منت دیگر به محرومین و نیازمندان در سطح استان و شهرستان نیکشهر پویش نذر گوشت با توزیع 800 کیلوگرم کوشت ذبح شده گوسفند بین نیازمندان اجرا شد.
 
این مسئول ادامه داد: این کار نیک و خداپسندانه با همت حوزه مقاومت بسیج عشایری شهید باقری بخش بنت با هدف رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی نیازمندان برگزار  و گوشت نذزی بین 800 خانوار نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.
 
سرهنگ فروغی در پایان خاطر نشان کرد: این مار با شعار هر مسجد، هر پایگاه عشایری یک قربانی به نیت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی  در 14 روستا در شهرستان نیکشهر نیز اجرا شده است.
ارسال نظرات