خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت در رزن با محوریت محرومیت‌زدایی

رزن-فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: بسیج به مناسبت دهه امامت و ولایت با کار جهادی ویژه برنامه‌هایی در سطح شهرستان برگزار می‌کند که این ویژه‌برنامه‌ها بیشتر حول محور محرومیت‌زدایی است.
کد خبر: ۹۳۵۹۳۰۸
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت در رزن با محوریت محرومیت‌زداییسرهنگ داود مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با تبریک عید قربان و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: عید قربان، عید گذشتن از خواهش‌های نفسانی و علایق دنیوی است و اگر این گذشتن فرهنگ جامعه شود می‌توان بسیاری از مشکلات را با کمک مردم حل کرد.

وی افزود: بسیج در این راستا با کار جهادی به مناسبت این ایام ویژه برنامه‌هایی در سطح شهرستان برگزار می‌کند که این ویژه‌برنامه‌ها بیشتر حول محور محرومیت‌زدایی است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن ابراز داشت: بسیج با ماموریت‌های ویژه که در این حوزه دارد تلاش می‌کند در این ایام در مناطق محروم حضور پیدا کرده و مشکلات و مسائلی که مردم دارند حل و فصل کند.

وی در ادامه گفت: یکی از موضوعات عمده و اساسی که مردم در مناطق محروم با آن درگیر هستند، کمبود آب آشامیدنی است که بسیج در این حوزه هم آب‌رسانی به مناطق را انجام می‌دهد و هم در موضوعات مطالبه‌گری ورود می‌کند.

مهدوی عنوان کرد: در بخش‌هایی که از طریق قرارگاه محرومیت‌زدایی می‌توان در این مورد کمک کرد سپاه ورود پیدا کرده و مشکلات آب‌رسانی را هم حل خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین در بعضی مناطق نیاز است که کمک‌های مومنانه توزیع شود که بسیج در ایام دهه امامت و ولایت در نظر دارد مرحله نهم رزمایش کمک‌های مومنانه را در دستور کار داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن افزود» اقدامات فرهنگی نیز در دستور کار است که به صورت گسترده جشن‌هایی مناسب با این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات