خبرهای داغ:
جانشین انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۱۵ فقره سرقت در همدان

همدان-جانشین انتظامی استان همدان از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۹۳۴۵
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
کشف ۱۵ فقره سرقت در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ رضا زارعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان همدان حین گشت‌زنی در سطح شهر، یک سارق که در حال سرقت از یک ساختمان نیمه کاره بود را دستگیر کرده و به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی افزود: متهم در تحقیقات به عمل آمده و با توجه به شواهد و مدارک موجود، به ۱۵ فقره سرقت شبانه از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد و اموال مسروقه در محل اختفای وی کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

جانشین انتظامی استان همدان با بیان این که تحقیقات و اقدامات در خصوص کشف سایر سرقت‌ها و دستگیری همدستان متهم و مالخران ادامه دارد، بیان کرد: در این زمینه یکی از مالخران و مالباختگان نیز شناسایی و سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به این که تعامل دو سویه مردم و پلیس، زمینه ساز برقراری امنیت پایدار در جامعه است، گفت: مردم نقش مهمی در تولید امنیت دارند و در این راستا از شهروندان گرامی درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند.

*دستگیری باند سارقان سند نمره کار موتورسیکلت در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز گفت: به دنبال افزایش وقوع سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان همدان با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت و اکیپ گشت دایره خودرویی جهت شناسایی سارق یا سارقان و کشف موتورسیکلت‌های مسروقه به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ علی اسد بیگی بیان داشت: کارآگاهان حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک دست نویس مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن در بررسی اولیه مشخص شد، ارکان موتورسیکلت دستکوب است.

وی افزود: متهم در اظهارتش بیان کرد، این موتورسیکلت را از شخصی دیگری به مبلغ ۷ میلیون تومان خریداری کرده که فروشنده موتور سیکلت دستگیر و در تحقیقات فنی، به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و در بازرسی از منزل وی تعدادی قولنامه‌های دست نویس و برگه‌های فروش مزایده جعلی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان عنوان کرد: متهم در تحقیقات فنی اعلام داشت موتورسیکلت‌ها را با همدستی شخصی دیگر سرقت کرده که دستگیری نامبرده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و ۴ نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و ۷ دستگاه موتورسیکلت مکشوفه تحویل مالکان شد.

وی در پایان گفت: شهروندان توجه داشته باشند وسایط نقلیه قبل از خرید، حتما توسط کارشناس خبره بازدید شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات