مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ساوه در مراسم جشن تولد شهید وحید زمانی نیا؛

درس عید غدیر،سرباز ولایت بودن است/امروز انقلاب اسلامی نسیمی از غدیر است

حجت الاسلام محمدی گفت: امروز امثال شهید معظم وحید زمانی نیا در هدایت جوان ها اثرگذار هستند.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۴۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ساوه در مراسم سالگرد تولد شهید وحید زمانی نیا گفت:حقیقت غدیر، ظهور ولایت الهیه پس ازنبی اکرم (ص) در این عالم است که می‌خواهد نشان دهد که انسان در این عالم رها نشده و یک موجود متصل به عالم غیب است. او موجود پوچی نیست و دارای حقیقت است.
 
 
وی گفت:امروز انقلاب اسلامی نسیمی از غدیر است. ببینید این نسیم چه کرده است. چه جوان‌هایی را به اوج رساند. بعضی از شهدای ما ندای امام که آمد، رفتند. این یک نمونه است. این ندا عالم را گرفته است.
 
محمدی ادامه داد:این همه توطئه‌های مختلف نظامی، اقتصادی و فرهنگی که به انحاء مختلف از طرف دشمنان صورت گرفت که می‌خواستند ندای انقلاب را خفه کنند. غدیر واقعی در این انقلاب است که بگوید دین زنده است. آن کسی که بگوید دین زنده نیست خودش مرده است و می‌خواهد ما را به مردگی بکشد.
 
وی افزود:بعضی برحسب ظاهر دم از غدیر می‌زنند، اما غدیر را نفهمیدند و می‌گویند باید غلبه ظلم در عالم را نظاره گر باشیم تا امام زمان (عج) بیاید. خب امام زمان (عج) می‌خواهد قرآن را و دستورات امیرالمومنین (ع) را حاکم کند. در کجای دنیا قانون اساسی معارف الهی است و رهبریت آن مجتهد جامع الشرایط، عادل و پیرو اهل بیت است؟ در طول تاریخ حاکمیت این چنینی نداریم. حتی در زمان حضرت علی (ع) نگذاشتند چنین حاکمیتی محقق شود. این بهترین حجت برای حقانیت غدیر است.
 
شهید وحید زمانی نیا به همراه شهید عالی مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دی ماه سال ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد توسط تروریست جهانی آمریکای جنایتکار به درجه شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات