مدیرعامل بنیاد برکت در بازدید میدانی از پروژه‌های آبرسانی اعلام کرد:
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از پروژه‌های آبرسانی این بنیاد به ۷۰۲ روستای خوزستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۵۹۶۵۵
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

امیرحسین مدنی در سفر یک‌روزه خود به استان خوزستان و بازدید میدانی از طرح‌های آبرسانی بنیاد برکت در قلعه سحر، حمیدیه، دشت آزادگان و هویزه در جریان پیشرفت کار قرار گرفت.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به تفاهم‌نامه این بنیاد با آبفای خوزستان برای آبرسانی به ۷۰۲ روستای این استان گفت: بنیاد برکت یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را برای انجام طرح‌های آبرسانی به روستاهای خوزستان اختصاص داده، که در حال حاضر ۵۰۰ میلیارد ریال به استان تزریق شده و قرار است مابقی اعتبار نیز طی چهار ماه آینده به استان داده شود.

وی با تاکید بر اجرای پروژه‌های آبرسانی برکت با تمام قوت تصریح کرد: به همت بنیاد برکت به ۷۰۲ روستای واقع در مناطق تنش‌زا و بحرانی استان خوزستان آبرسانی می‌شود.

مدنی درباره تفاهم‌نامه آبرسانی به روستاهای تنش‌زا در استان خوزستان گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه و در مدت ۹ ماه، به ۷۰۲ روستای واقع در مناطق تنش‌زا و بحرانی ۱۲ شهرستان استان آبرسانی می‌شود.

وی شهرستان‌های شادگان، اهواز، دشت آزادگان، باوی، حمیدیه، باغملک، رامشیر، شوش، ماهشهر، هویزه، هندیجان و اندیمشک را از جمله نقاط هدف این تفاهم‌نامه ذکر کرد.

مدنی ارزش این تفاهم‌نامه را یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: تمرکز اصلی تفاهم‌نامه بر تامین لوله آب است. ضمن این‌که تانکرها و بخشی از لوله‌های مورد نیاز برای آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی  نیز از سوی بنیاد برکت تامین می‌شود.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به نهضت آبرسانی این بنیاد در کشور گفت: تا پایان سال گذشته یک‌هزار و ۶۷۷ روستا تحت پوشش فعالیت‌های آبرسانی بنیاد قرار داشتند که از این تعداد، یک‌هزار و ۱۱۵ روستا از آب آشامیدنی بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: بنیاد برکت در سال جاری نیز ۵۰۰ روستای دیگر را به عنوان اهداف جدید آبرسانی در نظر گرفته بود که با امضای تفاهم‌نامه جدید و تحت پوشش قرار گرفتن ۷۰۲ روستای دیگر در استان خوزستان، مجموع روستاهای هدف آبرسانی بنیاد در سال جاری به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ روستا رسید.

 

 

 

ارسال نظرات