خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

غدیر مقصد بعثت تمامی انبیای الهی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه گفت: عید غدیر، بالاترین و مهمترین عید مسلمین و مقصد بعثت تمامی انبیای الهی است.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۴۷
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در کارگاه تبیین فرهنگ نهادی کارکنان سپاه میانه با عنوان غدیر و ولایت با بیان فضایل و اهمیتت غدیر در فرهنگ تشیع، علت تمامی انحرافات و مشکلات جوامع بشری را انکار غدیر و تحریف سخنان پیامبر(ص) عنوان کرد.

وی اظهار داشت: ریشه و اصل همه چیز غدیر است و مابقی فرع محسوب می شود. روز غدیر روز بیعت با امام زمان(عج) است و انکار ولایت موجب ارتداد می شود.

حجت الاسلام مهدی نیا با بیان اینکه اهمیت غدیر بسیار بالاتر از دیگر اعیاد اسلامی است، یادآور شد: فطر، کمال روزه است و غدیر، کمال دین و مقصد بعثت تمامی انبیای الهی، غدیر است.     

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، انس با دعا و کسب روزی حلال تحت لوای ولایت را در سعادت اخروی انسان بسیار پراهمیت دانست و بر سوق سبک زندگی به سمت تبیین غدیر تاکید کرد.

وی افزود: غدیر روز هبه و بخشش است و باید در این ایام علاوه بر احیای مراسمات دعا، زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه، از برپایی مراسم جشن و شادی و خوشحال کردن خانواده و مومنین غفلت نکرده و با چراغانی محله ها، ولیمه، میهمانی ها و صله رحم این روزها را گرامی داشته و شادیهایمان را بیشتر از نوروز در غدیر متمرکز کنیم.

   کارگاه تبیین فرهنگ نهادی با عنوان غدیر و ولایت در بین کارکنان سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها