فرمانده سپاه مهریز:

رابطین ازدواج شهرستان تسهیل گری نمایند

سرهنگ فاتحی: یکی از آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه بحث ازدواج جوانان است که ۴۰ نفررابطین ازدواج آموزش دیده شهرستان می‌بایست در این زمینه تسهیل گری نمایند که امر ازدواج جوانان محقق شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۹۲۳
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ علی فاتحی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در جلسه شورای اجتماعی شهرستان بیان داشت: هدف از تشکیل جلسه شورای اجتماعی بررسی علل و آسیب‌های اجتماعی شهرستان است و یکی از آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه بحث ازدواج جوانان است که ۴۰ نفررابطین ازدواج آموزش دیده شهرستان می‌بایست در این زمینه تسهیل گری نمایند که امر ازدواج جوانان محقق شود.
در این جلسه همچنین حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه شهرستان ضمن برشمردن تعدادی آسیب‌های اولویت دار تصریح نمود: لازم است همه دستگاه‌های نظارتی شهرستان جهت جلوگیری از این آسیب‌ها و کاهش آن در سطح جامعه تلاش وافری داشته باشند.
در ادامه حدادزاه رییس دادگستری شهرستان تشکیل کلاس‌های مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج را از جمله راهکار‌های کاهش امر طلاق در بین خانواده‌ها ضروری دانست.
گفتنی است در این جلسه زارعزاده فرماندار، حسینی معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج و برخی مسولین ادارات شهرستان حضور داشتند.
ارسال نظرات