خبرهای داغ:
نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: در دولت روحانی گوش شنوایی برای مشکلات خوزستان نبود و این بی توجهی‌ها باعث بروز مشکلات اخیر در استان شده است.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۳۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
سید لفته احمد نژاد نماینده مردم خرمشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص مشکلات خوزستان اظهار کرد: مشکلات خوزستان بسیار است و امروز فقط آب درد و مشکل مردم این استان نیست؛ نفت، بنادر، گمرکات، کشاورزی، مرز‌ها و ظرفیت‌هایی که هیچکدام به شکل صحیح و بهینه مورد استفاده قرار نگرفته‌اند، همه جزو مشکلات خوزستان محسوب می‌شوند.

احمد نژاد افزود: سال‌ها فریاد زدیم که باید از این ظرفیت‌ها برای استفاده و انتفاع عمومی مردم خوزستان بهره‌مند شد، ولی در دولت روحانی هیچ گوش شنوایی برای این فریاد‌ها نبود.

وی تأکید کرد: مردم خوزستان در ابتدایی‌ترین نیاز زندگی خود درمانده‌اند و با مشکلات بسیاری از جمله آسفالت، فاضلاب و ضعف زیرساخت‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس اضافه کرد: شاید هشت سال جنگ تحمیلی در خوزستان به پایان رسیده، ولی امروزه جنگ مدیریت‌های ناکارآمد گریبان گیر این استان شده است.

احمد نژاد اضافه کرد: وزیر نیرو باید به مدیران خود دستور بدهد تا از این ظلمی که به مردم خوزستان شده جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه چرا این فرصت به بیگانگان داده می‌شود تا از حجب و حیای مردم خوزستان سوءاستفاده و این مشکلات را ایجاد کنند، تأکید کرد: جوانان خوزستان همه انقلابی، علاقه‌مند به نظام، حاضر در صحنه و پای کار هستند، ولی مسئولان با سوءمدیریت‌های خود باعث بروز مشکلات اخیر شدند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس با عنوان اینکه گزارش کاملی از معضلات و مشکلات از سوی مسئولان استانی به مرکز اعلام نمی‌شود، بیان کرد: سد خاکی مارد را در خرمشهر احداث کردند که حیات ۳۰۰ گاومیش را به خطر می‌اندازد به همین دلیل باید مسائل زیست محیطی آن از قبل بررسی و برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شد.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا عواقب امور را پیش‌بینی نمی‌کنید، زیرا سزاوار نیست که با مردم استان خوزستان چنین رفتار‌هایی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها