خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛
امیری نژاد گفت: ولایت عمود آهنین و طلایی خیمه گاه انقلاب است و در جنگ تمام عیار بین جبهه حق و باطل، در یک طرف خاکریز تفکر شیطانی و در یک سوی دیگر آن تفکر متعالی و انسانی قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۷۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در نشست بصیرتی کتابخانه های استان به مناسبت دهه امامت و ولایت، به چهار مقطع مهم در تاریخ تحولات سیاسی جهان اسلام اشاره کرد و گفت: مقطع بعثت، غدیر، عاشوراء و انقلاب اسلامی چهار مقطع مهم تاریخ تحولات سیاسی جهان اسلام هستند. در حقیقت بعثت؛ شروع اسلام، غدیر؛ استمرار اسلام، عاشوراء؛ احیاء اسلام و انقلاب اسلامی؛ احیای دوباره اسلام بود.

وی افزود : پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) دو خط در اسلام شکل گرفت. خط اول که منافقین و در رأسش بنی امیه پایه گذار آن بودند خط سازش بود. آنها برای رسیدن به منافع دنیوی و مقاصد شوم خود با سازش کاری باعث ذلت مسلمین شدند و خط دوم که در مقابل خط اول قرار داشت، خط عزت بود که پایه گذارش اهل بیت پیامبر(ص) بودند و بر پایه عزت پیش رفت.

امیری نژاد، نفاقِ سیاسی را خطرناک ترین شکل نفاق دانست و تأکید کرد: نفاق، مهم ترین آسیب امت اسلامی از صدر اسلام تا کنون است و عامل بسیاری از ناکامی های مسلمانان در عرصه های مختلف به شمار می آید. در میان انواع نفاق، نفاق ِسیاسی خطرناک ترین شکل آن است که برای کارآمدی و ماندگاری خود، نفاق فرهنگی و اجتماعی را رواج می دهد.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، ولایت را عمود آهنین و طلایی خیمه گاه انقلاب دانست و افزود: در جنگ تمام عیار بین جبهه حق و باطل، در یک طرف خاکریز تفکر و خوی شیطانی استعمارگری، استثمارگری و استکبارورزی است و در یک سوی دیگر آن تفکر متعالی و انسانی استکبارستیزی، ظلم ستیزی و مبارزه با استعمار و استثمار قرار دارد.

وی اضافه کرد: در طول چهل و دو سال از عمر انقلاب، این خاکریز ولایت است که در مقابل دشمنی، تهدید، تحریم، دسیسه و توطئه چینی، تجهیز دشمنان، تلاش برای براندازی و تضییع حقوق ملت ایران ایستاده است و باید در یک کلمه بگوییم که ولایت چهل و دو سال تحقیر دشمن را رقم زده است و همه باید قدر ولایت را به عنوان عمود آهنین و طلایی خیمه گاه انقلاب بدانیم.

امیری نژاد در پایان سخنان خود به نتایج بصیرت و پیامدهای عدم بصیرت اشاره کرد و خاطر نشان کرد: بصیرت؛ یعنی فهم قضایا و هدف آنها، قدرت تحلیل و توان جمع بندی واقعیت های جامعه و شناخت لحظه است. تغییر در رفتارها به سمت بهبود وضعیت، خوش بینی و امید به آینده، تشخیص درست از دشمن و تداوم فرهنگ مقاومت و بیداری از نتایج بصیرت است، و شک و ایجاد شبهه، تفرقه و چند دستگی، انحراف از مسیر حق و کمک ناخواسته به دشمن از پیامدهای عدم بصیرت در جامعه است.

انتهای پیام/2001

ارسال نظرات
پر بیننده ها