حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان گفت: عید غدیر، روز اثبات ولایت امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام و روز یأس و نا امیدی کفار و دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۷۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان در گردهمایی تبیینی ترویجی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: علت جاودانگی حدیث غدیر در عید قرار گرفتن این روز و برپایی جشن و سرور در آن و سفارش به عبادت، راز و نیاز و انجام دادن کار‌های خیر و نیز توسعه بر خود و خانواده می‌باشد.

وی، ادامه داد: امروز یکی از وظایف خطیر و مهم همه ولایت مداران و محبان اهل بیت (علیهم السلام)، صیانت و حفاظت از خیمه و حریم ولایت و امامت و همچنین استمرار و تداوم حیات بخش آن در گستره عالم بشریت به عنوان طلایه داران پرچم هدایت و نقش محوری سعادت انسان هاست.

فتاحیان، تصریح کرد: عید سعید غدیر پایه اصلی تمام حوادثی است که بعد از وجود نازنین پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم ) بوجود آمده است، پس مردم باید با حقیقت غدیر آشنا شوند و جشن های عید غدیر را هر چه با شکوه تر برگزار کنند.

وی گفت: عید غدیر، روز اثبات ولایت امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام ) و روز یأس و نا امیدی کفار و دشمنان اسلام و پیروزی اسلام و مسلمانان، روز پیوند نبوت و امامت است.

گفتنی است پایان بخش این گردهمایی که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، مولودی خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) بود.

ارسال نظرات