مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در قائم شهر:
ساری- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلاگفت: امنیت امروز ایران ثمره جانفشانی مردان و جوانان این سرزمین است. بدانیم.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۰۰
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
امنیت امروز حاصل جانفشانی دلیران مردان و جوانان این سرزمین است
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از  روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با  ا. آیت الله سلیمانی و طلاب حوزه علمیه کوتنا در این شهرستان دیدار کرد.

حجت الاسلام رعایتی در این دیدار در سخنان کوتاهی گفت:روحانیت از قبل پیروزی انقلاب رسالت بزرگی در به ثمر رساندن انقلاب داشته است و این آرامش و امنیت امروز به راحتی به دست نیامده است و باید قدر این امنیت را که ثمره جانفشانی مردان و جوانان این سرزمین است بدانیم.

آیت الله سلیمانی نیز در این دیدار با تشریح روند شکل گیری حوزه علمیه از سال ۱۳۵۰ گفت: در زمان قبل انقلاب به راحتی نمی‌شد تبلیغ اسلام کرد و محدودیت‌های خاص و شدیدی از جانب پهلوی علیه طلاب علوم دینی و روحانیت در کشور اعمال می‌شد.
 
امنیت امروز حاصل جانفشانی دلیران مردان و جوانان این سرزمین است
مدیر حوزه علمیه کوتنا قائم شهر افزود: در قبل پیروزی انقلاب فقط مراجع تقلید اجازه داشتند عمامه به سر کنند و خاطیان به زندانی و شکنجه محکوم پی شدند.

آیت الله سلیمانی تاکید کرد: با درایت امام راحل و پشتیبانی مردم این انقلاب به پیروزی رسید وبه فضل الهی پرچم این انقلاب به دست حضرت حجت خواهد رسید.

در پایان این دیدار به مناسبت عید غدیر دو تن از طلاب این حوزه علمیه با برگزاری آیین عمامه گذاری ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها