خبرهای داغ:
یادگار دفاع مقدس:

مرصاد تجلی انسجام و اتحاد بین نیروها است

رزن-یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه مرصاد تجلی انسجام و اتحاد بین نیروها و رزمندگان بود، گفت: در طول جنگ تحمیلی هیچ گاه به اندازه عملیات مرصاد بین نیروها انسجام و اتحاد برقرار نبود.
کد خبر: ۹۳۶۰۹۰۷
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

مرصاد تجلی انسجام و اتحاد بین نیروها استبه گزارش خبرگزاری بسیج، روایتگری عملیات مرصاد به همت معاونت فرهنگی سپاه ناحیه رزن به مناسبت عملیات غرور آفرین مرصاد برگزار شد.

سرهنگ جعفری از یادگاران دفاع مقدس در این برنامه با اشاره به آیات قرآن و امدادهای الهی اظهار داشت: عملیات مرصاد نمونه‌ای از عملیات‌هایی بود که امداد الهی شامل رزمندگان اسلام شد.

وی با بیان اینکه ما در همه عملیات‌هایی که پیروز شدیم ایمان خدا و امداد الهی توأم با فداکاری و از خودگذشتگی سربازان همراه بود، گفت: اکنون نیز اگر بخواهیم در عرصه‌ای پیروز شویم باید به خدا ایمان داشته باشیم و با شهدا پیمان ببندیم تا در عرصه‌های مختلف با تلاش و پشت کار و کمک خداوند متعال پیروز میدان‌های جنگ باشیم.

این یادگار دفاع مقدس در ادامه از نحوه شناسایی منافقین و سختی‌های عملیات برای بسیجیان خاطراتی بازگو کرد و گفت: مرصاد تجلی انسجام و اتحاد بین نیروها و رزمندگان بود.

وی عنوان کرد: در طول جنگ تحمیلی هیچ گاه به اندازه عملیات مرصاد بین نیروها انسجام و اتحاد برقرار نبود و این عملیات که در تنگه مرصاد انجام شد باعث شکست مفتضحانه منافقین شد تا دیگر فکر حمله به خاک ایران عزیز را نداشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات