همزمان با عید الاکبر در اشکفتک؛

دیدار با خانواده معظم شهیدان علوی

به مناسبت عیدسعید غدیر خم،عید امامت و ولایت جمعی از بسیجیان، مسئول و از اعضاء هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، با خانواده معظم شهیدان سیدرحمان و سید مهدی علوی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۶۱۱۰۷
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین دیدار حجت الاسلام اکبری با تبریک عید الله الاکبر گفت: غدیر خم بیانگر اهمیت و جایگاه ولایت در حاکمیت اسلامی و مهمترین واقعه ی تاریخ تشیع است.

امام جماعت حسینیه گلزار شهدای اشکفتک ادامه داد: پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم در واقعه غدیر مهم‌ترین مأموریت دوران پیامبری خود را به دستور پروردگار انجام  و با معرفی حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام مسیر آینده اسلام ناب را تعیین کردند.

حجت الاسلام اکبری افزود: دین،بصیرت، ولایت و شناخت از مسایل مهم‌ اسلام ناب است و اوج ولایت نیز در حکومت اسلامی متجلی می شود که در روز غدیر نمونه کامل و الهی این مهم با نصب حضرت علی علیه السلام به امامت و جانشنی پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله و سلم به مردم معرفی شد.

وی به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: اقتدار ایران اسلامی مدیون ایثار، فداکاری شهدا، رزمندگان اسلام و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.

در این دیدار برادر گرامی شهیدان علوی با خوش آمد گویی به حضار و تبریک عید امامت و ولایت، خاطراتی را از برادران شهیدش بیان کرد.

ارسال نظرات