تبریز- مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با اشاره به ساماندهی و محوطه سازی ایستگاه میدان کهن واقع در سه راهی محققی گفت: محوطه سازی این مجموعه بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع کفپوش بتنی پیش ساخته انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۶۱۳۰۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی قطار شهری،  مصطفی مولوی فرد در آیین افتتاح ساماندهی و محوطه سازی این ایستگاه اظهار کرد: این پروژه بنا به طرح مصوب شهرداری در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۷۰ متر مربع و با هزینه کرده ۱۵ میلیارد تومان عملیاتی شده است.
وی با اشاره به اتمام عملیات عمرانی ساخت و ساز در ایستگاه ۱۲ خط یک متروی تبریز در هفتم شهریورماه سال ۱۳۹۸ گفت: با تلاش تمامی همکاران شهریور ماه سال ۹۸ عملیات عمرانی در ایستگاه ۱۲ خط یک مترو به پایان رسید و در سال ۹۹ بنا به دستور شهرداری تبریز مسئولیت ساماندهی و محوطه سازی محوطه این ایستگاه نیز بر عهده سازمان قطار شهری تبریز قرار گرفت و ما تلاش کردیم در کمترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی و محوطه سازی اقدام کنیم.
مولوی فرد ضمن تقدیر از بازاریان و کسبه این منطقه گفت: کسبه این منطقه سال ها با صبر و حوصله سازمان قطار شهری را برای تحقق پروژه بزرگ‌مترو تبریز همراهی کردند و ما قدردان حمایت این عزیزان هستیم.
وی با اشاره به جزئیات اجرایی این پروژه گفت: به منظور اجرای این پروژه بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ متر کانال کشی و جدول کشی انجام شده است، همچنین ۲۵۴ متر کانال بتنی و ۸۹۰ متر مربع سنگ در ضخامت های چهار و نیم سانتی متری اجرا شده است.
وی با اشاره به جایگاه ویژه ایستگاه دوازده خط یک مترو تبریز گفت: باتوجه به اینکه این ایستگاه در آینده به عنوان محل اتصال خطوط ۲،۱و۳ مترو تبریز نقش ویژه ای در بحث های ترافیکی این منطقه خواهد داشت بدون شک این پیاده راه می تواند نقش بسزایی در تسهیل استفاده همشهریان از خدمات مترو داشته باشد.

ارسال نظرات