به مناسبت عید غدیر

اطعام عید گروه جهادی شهید زین الدین 3500پرس غدا توزیع گشت

توزیع بیش از ۳۵۰۰ پرس غذای گرم در روز عید غدیر توسط گروه جهادی شهید مهدی زین الدین با همکاری خیرین در شهرستان دشتی و تنگستان.
کد خبر: ۹۳۶۱۴۵۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، بیش از ۳۵۰۰ پرس غذای گرم در روز عید غدیر توسط گروه جهادی شهید مهدی زین الدین با همکاری خیرین در شهرستان دشتی و تنگستان توزیع شد.

محمدرضا برین مسئول گروه جهادی شهید مهدی زین الدین: در شهرستان دشتی و تنگستان بیش از ۳۵۰۰ پرس غذای گرم در روز عید غدیر توسط گروه جهادی شهید مهدی زین الدین طبخ و توزیع گردید.

برین اضافه کرد که: طبخ این تعداد غذا با همکاری کمک ها و حمایت های بنیاد علوی و بنیاد بین المللی غدیر و کمک های مردمی و خیرین بزرگوار طبخ و در بین مردم روستاهای شهرستان دشتی و تنگستان تقسیم شده است.

برین افزود که: طبخ این غذا با همکاری ستادهای فرهنگی روستا ها انجام گرفته و در روستای گلکی در شهرستان تنگستان و روستای محمد آباد در شهرستان دشتی با همکاری مردم این دو روستا تهیه گردیده است.

برین در آخر افزود که: این گروه جهادی از حمایت‌ های بنیاد علوی در تمام جهات اعم از فرهنگی؛ اقتصادی و عمرانی تقدیر و تشکر می نماید و ان شاء الله بتوانیم در تمام عرصه ها در مناطق هدف خود در خصوص محرومیت زدایی باری از مردم کم کرده و به آن ها کمک رسانی ها زیادی رو ان شاء الله انجام دهیم.

گزارش تصویری :

 

 
 
 
 
 
                                                                                                                                                                                                                                               پایان          
 
ارسال نظرات