تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: کودکان بی‌سرپرست و بدسرپست شهر باید مورد توجه قرار گیرند و در این راستا انجمن خیریه فرزندان رحمت و شهرداری تبریز اقدامات مناسبی انجام داده‌اند.
کد خبر: ۹۳۶۱۵۴۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشمذر آیین آغاز عملیات احداث مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابانی فرزندان رحمت تبریز، اظهار داشت: کودکان بی‌سرپرست و بد سرپست شهر باید مورد توجه قرار گیرند و در این راستا انجمن خیریه فرزندان رحمت و شهرداری تبریز اقدامات مناسبی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: احداث مرکز نگهداری کودکان بدپرست و بی‌سرپرست موجب ساماندهی کودکان کار و خیابانی این شهر می‌شود.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه موسسات خیریه شهر با کمک و هدایت سازمان بهزیستی، خدمات زیادی در این زمینه به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست ارایه می‌کنند، اظهار داشت: از بیشتر این موسسات که در حوزه کودکان یا سالمندان فعالیت می‌کنند بازدید کرده‌ام و شاهد اقدامات مطلوب آن ها هستم.

امام جمعه تبریز با اشاره به کلنگ زنی مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابانی فرزندان رحمت، گفت: ‌این مرکز نیز از سوی انجمن خیریه فرزندان رحمت با مساعدت شهردار تبریز برای ساماندهی کودکان کار و خیابانی در نظر گرفته‌ شده که امید است هر چه سریعتر عملیات عمرانی آن تکمیل شود.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: با احداث این مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی تبریز به صورت مطلوب انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها