معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گیلان با اشاره به برنامه استکبار در راستای تحریف قرآن کریم گفت: استکبار همواره به دنبال تحریف قرآن کریم بوده است ولی حتی موفق به تحریف یک آیه از آن‌ نشده است.
کد خبر: ۹۳۶۱۵۹۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) رشت برگزار شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه حضرت محمد (ص) دارای کرامات بسیار زیادی است، اظهار کرد: ثواب بر حضرت محمد (ص) بسیار زیاد بوده و بر  اساس آیات و روایات فرشتگان از محاسبه ثواب آن نا توان هستند.

سرهنگ مهدی پارسا با اشاره به نقش موثر توجه به علوم دینی و معنوی در جامعه گفت: متأسفانه امروزه جوامع بشری دچار خلا بزرگ معنوی شده و در هر نقطه از کره خاکی هر نزاعی رخ می‌دهد دلیلش دوری جستن از معنویت قرآن است.

وی قرآن را کتابی کامل و سرچشمه هدایت زندگی و تعیین کننده سرنوشت انسان‌ها دانست و افزود: این کتاب آسمانی معجزه پیغمبر خاتم (ص) بوده و سرچشمه تمام خوبی‌هاست لذا انسان‌ها باید با توجه به این کتاب الهی مسیر زندگی خود را تعیین و به سعادت دنیا و آخرت برسند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه استکبار در راستای تحریف قرآن کریم بیان کرد: در جهان سه دین مسیحیت با کتاب انجیل، یهودیت با تورات و اسلام با کتاب آسمانی قرآن کریم وجود دارد که استکبار در تلاش برای تحریف قرآن کریم بوده تا در بین مومنان تفرقه ایجاد کند، ولی برخلاف کتاب دین مسیحیت و یهودیت حتی نتوانست یک آیه از قرآن را تحریم کند.

پارسا با تاکید بر لزوم توجه به نقش قرآن در رسیدن به تمدن نوین اسلامی تصربح کرد: یکی از اهداف و دغدغه‌های مقام معظم رهبری رسیدن به تمدن نوین اسلامی بوده و برای تحقق این امر باید خانواده‌ها و متولیان فرهنگی جوانان نسل آینده را با معارف قرآن بیش از بیش آشنا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات