خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: تقویت پایگاه‌های بسیج در محلات باعث تحقق محله اسلامی می‌شود، در این راستا نقش پایگاه های بسیج بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۷۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، جلسه ای با محوریت مسائل جاری بسیج و محله مسجدمحور بین سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در شهرستان سرخه برگزار شد.

سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه سرخه در این گفتگو اظهار کرد: از گذشته با وجود اینکه مسجد محل عبادت بوده است ولی کارکردهای اجتماعی و فرهنگی هم داشته که بسیج باید به این مهم توجه کند.

وی افزود: بسیج همزمان با چهل سالگی انقلاب وارد گام دوم خود شده است و بر همین مبنا طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب باید در این راستای تحقق گام دوم انقلاب مردمی محور حرکت و سند راهبردی خود را تدوین و اجرا کند.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه تصریح کرد: با تکیه بر مکتب سردار سلیمانی و الگو گیری از ایشان می توان حرکت های مهمی در تحقق گام دوم برداشت.

ادهم خاطرنشان کرد: محور قراردادن جوانان، حرکت و روحیه جهادی و هراس نداشتن از دشمن نیز از شاخصه هایی که برای تحقق گام دوم باید به آن ها توجه کرد.

وی با بیان اینکه مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج رکن اصلی تربیت نسل امروز و بستری برای فعالیت سالم جوانان هستند، عنوان کرد: علاوه بر این بسیج در بستر مساجد شکل گرفته و از این پس نیز می‌تواند فعالیت مستمر داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه بیان داشت: تقویت پایگاه‌های بسیج در محلات باعث تحقق محله اسلامی می‌شود و پایگاه‌های بسیج می‌توانند در این راه، نقش آفرینی مؤثری داشته باشند.

در ادامه فرمانده پایگاه افتر مسائل و موضوعات مورد نظر در پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) را مطرح کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها