خبرهای داغ:
همدان-منتخب شورای شهر همدان گفت: یکی از شاخصه‌های شهردار باید روحیه «انقلابی» و «تحول گرایانه» خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۴۱
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

روحیه «انقلابی» و «تحول گرایانه» باید از شاخصه‌های شهردار باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج، اکبر کاووسی امید در نشست تخصصی شاخصه‌های انتخاب شهردار در تالار قرآن، اظهار داشت: شورای شهر ششم به دنبال این است که دو مؤلفه را دنبال کند.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌ها «تحول» است یعنی روحیه تحول‌گرایانه و روحیه تغییر که بتواند شرایط و مشکلاتی که در مدیریت شهری وجود دارد را مدیریت و سازماندهی کند.

منتخب شورای شهر همدان گفت: بنابراین یکی از شاخصه‌های شهردار منتخب روحیه «انقلابی» و «تحول گرایانه» خواهد بود.

وی افزود: نکته بعدی با توجه به مشکلاتی موجود در مدیریت شهری این است که ما یک مدیر جهادی لازم خواهیم داشت یعنی مدیری که هم اعتقاد به تحول داشته باشد و هم جهادی پای کار باشد.

کاووسی امید ابراز داشت: ما براساس دو نکته مهم کار را پیش خواهیم برد یکی «امام محوری» و دیگری «مردم‌داری»، این دو نکته به طور قطع در مسیر حرکت ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای شهر تهران مدیریت جهادی را تعریف کرده است، بیان کرد: در کنار اینها ما براساس دانش مدیریت خواهیم کرد و شهرداری که انتخاب خواهد شد این روحیه دانش محوری و اعتلا به تخصص را باید لحاظ کند چرا که ما هرچقدر به دانش احترام بگذاریم، کمتر خطا خواهیم کرد و شهر را با ضریب خطای بسیار کمتری مدیریت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات