خبرهای داغ:
مدیر شهرداری منطقه چهار همدان خبر داد

اتمام احداث فاز دو کندرو بلوار ارتش همدان

همدان-مدیر شهرداری منطقه چهار همدان گفت: در راستای ساماندهی ورودی‌های همدان احداث فاز دو کندرو بلوار ارتش با اعتبار ۲۵ میلیارد ريال به اتمام رسید.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۶۸
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

اتمام احداث فاز دو کندرو بلوار ارتش همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، مجید شاکری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساماندهی ورودی‌های شهر همدان یکی از سرفصل‌های پروژه‌های عمرانی شهرداری است که در همین راستا در فروردین سال جاری فاز ۲ کندرو بلوار ارتش از میدان اربعین (صداوسیما) آغاز و به کندرو ورودی مریانج متصل شد که امید است علاوه بر زیبایی این بلوار، عبور و مرور شهروندان و مسافران را نیز تسهیل کند.

وی با اشاره به اینکه طول مسیر این کندرو در فاز دو، یک هزار متر است و در دو لاین اجرا شد، گفت: در این پروژه ۲۵ میلیارد ریال هزینه کردیم و اقداماتی از قبیل: خاک‌برداری، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی انجام گرفت.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان ادامه داد: خاک‌ریزی فضای سبز این کندرو انجام شده که در روز‌های آینده تسطیح و عملیات احداث فضای سبز و کاشت درخت آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قسمت‌هایی از این بلوار برای احداث کندرو، توسط شهرداری منطقه چهار تملک شده بود، گفت: همچنان چند قطعه ملک در مسیر این کندرو وجود دارد که امیدوارم هرچه زودتر با مالکان به توافق برسیم و تاثیر این پروژه برای ساکنان و خودرو‌های عبوری به طور کامل ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار