مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه مطرح کرد

برنامه ریزی برای ماه محرم در پشتکوه ساری

ساری-مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه اظهار داشت: به حول و قوه الهی در ایام محرم برنامه‌های خوبی متناسب با شرایط کرونایی حاکم در سطح جامعه در این دهستان در دست برنامه ریزی داریم.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۴۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

برنامه ریزی برای ماه محرم در شرایط کرونایی

به گزارش خبرگزاری بسیج ا ز مازندران،عادل الندانی د رگفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری از برگزاری کاروان غدیر در دهستان پشتکوه ساری خبر داد.

 مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در پشتکوه گفت:  بمناسبت فرا رسیدن عید بزرگ غدیر این کاروان به صورت خودرویی در روستا‌های دهستان پشتکوه حاضر شد.

الندانی افزود: هدف از برگزاری این کاروان همچنان که با تلاش‌های سرگرد نبوی فرماندهی محترم سپاه بخش چهاردانگه در سایر دهستان‌های این بخش نیز به تحقق پیوست شناسانده فرهنگ بزرگ غدیر و تلاش در جهت خلق حماسه‌های خاص میدانی در شرایط کرونا خواند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه در پایان از آحاد مردم روستا‌های این دهستان به جهت همراهی با کاروان غدیر قدردانی کرد و اظهار داشت: به حول و قوه الهی در ایام محرم نیز برنامه‌های خوبی متناسب با شرایط کرونایی حاکم در سطح جامعه در این دهستان در دست برنامه ریزی داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها