نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

مجلس اجازه نمی‌دهد آزادی و امنیت مردم به خطر بیافتد

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی کاربران، گفت: جای هیچ نگرانی از جانب مجلس نیست زیرا اجازه نمی‌دهیم آزادی و امنیت مردم در کشور به مخاطره بیافتد.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۵۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیرضا منادی در مراسم بهره برداری از مجتمع تجاری خدماتی و تفریحی عتیق افزود: هیچ کس قصد برچیدن اینستاگرام و واتساپ را ندارد. مگر می‌توان در این اقتصاد، فضای مجازی را جمع کرد؟ اما امروز هر کسی با یک اکانت فیک همه‌جور مطلب ارائه می‌دهد که باید ساماندهی شود. فضای مجازی یک دنیای جدید است که باید پلیس و محافظ داشته باشد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که ما یک اینترنت ملی داریم که دانشمندان ما راه‌اندازی کردند، چون با این دولت مشکل داشتند ارائه نکردند و در دولت جدید ارائه خواهند کرد. روسیه اینترنت ملی دارد اما اینترنت بین‌الملل را قطع نکرده است.

منادی در ادامه بیان کرد: این‌که گفته می‌شود دولت باید در بازآفرینی بافت حاشیه و فرسوده ورود کند، حرف درستی است. شهر یک موجود زنده است که واحدهای کثیر انسانی را یکجا جمع کرده و شهر ما نیز در طول تاریخ، جایگاه ویژه‌ای در تمام حوزه‌ها دارد. متر به متر این شهر و ساعت به ساعت آن شاهد اتفاقات بزرگی بوده است.

وی ادامه داد: آذربایجان ما هویت‌های زیادی دارد. یکی از بزرگترین هویت آذربایجان، تبریز است. تبریز مکتب ما است، اینجا برای ما دین و هنر و فلسفه و کلام یاد داده‌اند.

منادی با بیان این‌که باید به مواردی هم‌چون آب، راه، بهداشت و محیط زیست توجه ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: خالق دموکراسی ایرانی ما هستیم، تخم دموکراسی را در ۱۱ماه کاشته‌ایم. مصیبت‌های بزرگی دیدیم تا قالی دموکراسی در این نقش ببندد. امروز اگر همه روی این قالی دموکراسی نشسته‌اند، نتیجه فداکاری تبریزی‌ها است. در این راستا درباره احداث موزه پارلمان در تبریز صحبتی کرده‌ایم تا کودکان ما با تاریخ این شهر آشنا باشند.

وی با بیان این‌که موضوع دریاچه ارومیه بزرگترین اتفاق برای تبریز است، عنوان کرد: امروز که دریاچه ارومیه خشک شده است، نمک آن بر روی تبریز خواهد پاشید. اخیرا ۲۰۰ میلیارد از دولت برای ارومیه گرفتیم و ۱۰۰ میلیارد هم برای راه‌آهن میانه گرفتیم تا مسیر چند ساعته را در عرض یک ساعت طی ‌کنیم.

منادی اضافه کرد: یکی از اقدامات بزرگ ما، احداث جاده اسپیران است و مورد دیگر شهرک جوانان است که به تصویب رساندیم و هم‌چنین ۵۰ میلیارد برای تصفیه کامل فاضلاب تبریز اخذ کردیم و آب تصفیه شده از فاضلاب تبریز را به سمت دریاچه ارومیه هدایت کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها