خبرهای داغ:

نشر ارزش های انقلاب در بستر فضای مجازی در اولویت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: توجه به ظرفیت‌های مردمی مهمترین عنصر در پیشبرد اهداف انقلاب و حفظ ارزشهای آن است که از این ظرفیت برای توسعه ارزش ها استفاده می شود.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۴۰
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
حجت الاسلام علیرضا قربانی، در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی با دستور رهبر کبیر انقلاب در سال 59 تاسیس شد.

وی افزود: این شورا با اتکا به ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های رسمی، در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و ترویج فرهنگ اصیل انقلاب که همان مبارزه با ظلم و ستم و استبداد جهانی حرکت می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: یکی از عناصر اصلی انقلاب، مردمی بودن آن و حضور اقشار مختلف مردم در تمام حرکت‌های انقلابی است که باید با حضور فعال در میان مردم و به خصوص در فضای مجازی به عنوان بستر مناسب نشر ارزش‌های اصیل انقلاب و حتی صادر آن به دیگر کشورهای به خصوص به کشورهای عربی با استفاده از ظرفیت‌های مردم خوزستان، صورت پذیرد.

حجت الاسلام قربانی در خصوص اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان خوزستان، بیان داشت: از مهم‌ترین اهداف شورا در استان خوزستان نخست استفاده از ظرفیت نهفته مردمی است که می‌تواند موتور پیش‌ران تبلیغات اسلامی است و دیگر رفع ضعف تبلیغاتی موجود در استان که شایسته استان نیست.

وی همچنین با اشاره به اهمیت فضا مجازی و حضور فعال در آن، گفت: حرکت‌های مردمی در فضای عمومی شکل می‌گیرد که یکی از این فضاهای با ظرفیت بالا، فضای مجازی است که فضایی بسیار بزرگ و با ظرفیت‌های بسیار است که تمرکز ما بر حضور فعال در این فضا و استفاده از ایده‌های نوین در این زمینه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص تعامل با اقشار فرهیخته و نخبه جامعه بیان داشت: از ابتدای تاسیس این شورا از سال 59 تا کنون، ارتباط با جامعه اساتید و دانشجویی و طلاب از جمله مهمترین اهداف این سازمان بوده است که در مراسمات مختلف از جمله 22 بهمن، 13 آبان، روز قدس، 9 دی و دیگر مراسمات شاخص کشوری استفاده از اقشار نخبه و حضور فعال آنان در این تجمعات از جمله مهمترین اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها