سردار کریمی گفت: کار جهادی و به کارگیری فرهنگ بسیج در همه زمینه ها بزرگترین پاسخ به دشمنان است و گروه های جهادی بسیج آینده درخشان ملت را نوید می دهند و لذا وظیفه داریم فرهنگ جهادی بسیج را توسعه و ترویج دهیم.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۴۶
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز(پنج شنبه) در آیین سرکشی از اردوهای جهادی بسیج سازندگی در روستاهای اراک و در جمع جهادگران بسیجی اظهار کرد: در ادبیات دینی و انقلابی ملت ایران فرهنگ جهاد جایگاه ویژه و مهمی دارد و این به برکت تفکر حضرت امام(ره) جاری شده و البته جهاد در کنار ولایت معنا پیدا می کند.

وی افزود: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی با تکیه بر فرمان ولایت در عرصه های مختلف جهاد انجام دادند که جهاد دفاعی در دفاع مقدس، جهاد سازندگی، جهاد علمی، جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی نمونه هایی از آنها است.

فرمانده سپاه روح الله گفت: امروز یکی از ابعاد جهاد در راه خدا خدمت رسانی بی منت به مردم و رفع محرومیت زدایی است که خوشبختانه بسیج در این مسئله پیشگام است.

وی بیان کرد: گروه های جهادی بسیج پیش قراولان جهاد در محرومیت زدایی و خدمت به مردم هستند که در طول این سال ها با عملکرد خود نشان داده اند در همه شرایط با مردم و در کنار مردم هستند.

 کریمی ادامه داد: جهادگران بسیجی در مسیر حفظ هویت اسلامی و انقلابی گام بر می دارند و امروز اگر می خواهیم پاسخ محکمی به تهدیدات و توطئه های دشمنان بدهیم باید در همه زمینه ها قوی شویم که گروه های جهادی بسیج در این زمینه گام برمی دارند.

وی تأکید کرد: کار جهادی و به کارگیری فرهنگ بسیج در همه زمینه ها بزرگترین پاسخ به دشمنان است و گروه های جهادی بسیج آینده درخشان ملت را نوید می دهند و لذا وظیفه داریم فرهنگ جهادی بسیج را توسعه و ترویج دهیم.

فرمانده سپاه روح الله گفت: گروه های جهادی بسیج با عملکرد درخشان خود در طی این سال ها نشان دادند در کارها بن بست وجود ندارد و اگر بسیج عمومی و ظرفیت ها و توانمتدی های درونی به کارگیری شوند قطعا راهگشا خواهند بود.

وی ادامه داد: فرهنگ جهادی و بسیجی رفتار کردن عامل پیروزی های بزرگ است و تجربه ۴۲ ساله نشان می دهد هرکجا جهادی و بسیجی گونه رفتار کردیم موفقیت های بزرگ کسب شده و هرکجا از حرکت جهادی غافل شدیم دچار عقب ماندگی شدیم و این درس مهمی است.

فرمانده سپاه روح الله خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین برکات کنگره شهدای استان مرکزی در سال ۹۸ راه اندازی نهضت خدمت رسانی در همه ابعاد بود و امروز همه وظیفه داریم این مسیر ارزشمند را به خوبی ادامه دهیم چراکه یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری ادامه همه جانبه مسیر در کنگره شهدای استان مرکزی است و لذا باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات