سرهنگ مهجوری گفت:جهادگران بسیجی در عرصه های مختلف به مردم خدمت رسانی می کنند که مهمترین اقدام آنها در سال ۹۹ ساخت ۷۴ واحد مسکونی بود و امسال تاکنون ساخت ۴۷ واحد در دستور کار است.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۴۹
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک ظهر امروز(پنج شنبه) در آیین سرکشی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از اردوهای جهادی بسیج سازندگی در روستاهای اراک اظهار کرد: جهادگران بسیجی در طول این سال ها نشان داده اند سربازان لایق جبهه مبارزه با فقر و محرونیت زدایی هستند و تهدیدات را به فرصت های بزرگ تبدیل کرده اند.

وی افزود: گروه های جهادی بسیج در کنار برکات فراوانی که برای مردم دارند زمینه ساز سربلندی و عزت ملت ایران را فراهم می کنند و مردم به وجود چنین افرادی که صادقانه و دلسوزانه برای خدمت در صحنه حاضر می شوند افتخار می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: تفکر و روحیه جهادی برگرفته از نسخه نجات بخش بسیج است و امروز اگر در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی هستیم باید از مولفه های فرهنگ نجات بخش بسیج به خوبی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: اقدامات بسیج سازندگی در بسیاری از روستاها و مناطق محروم موجب امیدبخشی و دلگرمی مردم  برای ماندن و کمک به پیشرفت روستا شده و در برخی از روستاها احیا و نشاط در منطقه را به همراه داشته و این به فضل الهی ادامه دار خواهد بود.

مهجوری خاطر نشان کرد: در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال وجود دارد که جهادگران بسیجی در عرصه های مختلف به مردم خدمت رسانی می کنند که مهمترین اقدام آنها در سال ۹۹ ساخت ۷۴ واحد مسکونی بود و امسال تاکنون ساخت ۴۷ واحد در دستور کار است که امیدواریم با حمایت خیرین و دستگاه های متولی این تعداد افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات