خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۱۸ متهم در نتیجه اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در ۲ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۲۰
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان، با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خیز، پاکسازی نقاط‌آلوده و ارتقاء احساس امنیت شهروندان، یگان‌های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح، یک سارق، سه معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر، هفت نفر جلبی و هفت نفر به دلیل ارتکاب جرایم دستگیر و دو فقره سرقت اماکن خصوصی و کلاهبرداری و ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی، از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی تقدیر کرد و خواستار اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

*دستگیری اوباش سابقه‌دار در اسدآباد

وی گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر این که فردی شرور در سطح یکی از بوستان‌های شهرستان اسدآباد با توزیع مواد مخدر، اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌کند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

یاری افزود: چندی قبل ماموران یگان امداد شهرستان وی را در محل مشاهده و نامبرده ضمن درگیری با ماموران، مجروح و با همکاری بستگان و اطرافیانش از محل متواری شد.

وی از تلاش گسترده مجموعه انتظامی شهرستان برای دستگیری وی خبر داد و بیان کرد: پیش از ظهر روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان با اطمینان از حضور متهم در منزل، در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: حفظ آرامش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با قانون شکنان و بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات